Toshiba Satellite 300 - RAM i cache L2

Autor: Adam 'Adak' Kępiński (adak_at_acn.waw.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 17:02:01 MET

Witam.

Jak juz pisalem, komputer pomimo wlozenia w slot 64MB pamieci, nie wykrywa
mi 64 tylko 32.
AIDA32 tez mowi, ze jest tylko 32 (dokladnie to 48, bo 16+32), a na
dodatek nie potrafi pokazac, w jakich modulach jest ta pamiec (na moim
desktopie pokazuje co i w jakich modulach).
Pozostaje mi chyba tylko update BIOSu, ale nie wiem gdzie go znalezc :-/
Toshiba chyba wypiela sie na ten model, bo sa starsze i nowsze, a do
300CDT nie ma :-///

Drugi problem to cache L2. Otoz AIDA32 twierdzi, ze... go nie ma! A chwala
bogu ten model ma 256kB i w biosie jest ustawione "enabled" (i
write-back), a nie sadze, zeby go ktos wyjal ;-)

Moze ta AIDA32 ma problemy ze starymi komputerami?
Pokazac chipsetu plyty glownej tez nie potrafi :-/

Jakies sugestie?

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak_at_acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055