Re: Kto wie - SCSI

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 15:19:10 MET

"Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> wrote in message

> Za linka podziękowałem. A brednie piszesz o tym włamaniu.
> I nie wiem czemu to miało służyć.
Szukam wyjasnienia tajemniczej przyczyny, dla ktorej Twoja notatka z
komputera, ktory byl podlaczony modemem, znalazla sie w Chipie.

> A tak, to co, popełniłem jakieś przestępstwo ?
>
> Piszesz o dobrym smaku, a sam nie masz za grosz kultury,
> co widać po treści Twoich postów. Z mojej strony EOT.

Ktos kto nie ustepuje miejsca staruszcze w tramwaju, nie klania sie
sasiadom, zdaje egzaminy ze sciagi albo "na pande" (Pan da trzy..) itp. itd.
rowniez nie popelnia przestepstwa.

Ale to nie znaczy ze postepuje w sposob godny.

Ja ustepuje miejsca, klaniam sie, egzaminy zdaje wlasnymi silami i nie
przedstawiam cudzych, madrych czesto, slow jak wlasnych.
No ale skoro Rywin poszedl do Michnika to takie drobiazgi przestaja byc
istotne, nie?
Skoro zabraklo przyzwoitosci "u gory", to "na dole" juz jest zupelnie
niepotrzebna?

WL