Re: jakiej firmy tusz wybrac?

Autor: Ghost (ghost0_at_go2.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 14:29:53 MET

"Skuti" <skuti_at_poczta.fm> wrote in message news:c3p8h6$7kd$1_at_news.onet.pl...
> otoz konczy mi sie tusz w Canonie BCI-3eBK i teraz stoje
> przed problemem co kupic oryginalny, zamiennik innej firmy
> czy zestaw do nabijania....mozecie mi polecic jakies
> jakiegos dobrego producenta... bo pierwszy raz bede sie bawil

Witam,
Co prawda mam inną drukarkę, ale ostatnio stanąłem przed wyborem napełniacza
i wybrałem Active Jet'a (kupiłem taki żółty zestaw uniwersalny 75 ml - 32
zł) jestem z niego zadowolny nawet bardzo, tusz szybko schnie i jakość moim
zdaniem jest bardzo dobra, ale wiem, że są też tusze zastępcze tej firmy
tylko musisz poszukać czy do twojego modelu. Ale polecam tą firme

Pozdrawiam

--
******* ghost0małpao2.pl ***************
** PIV1,6A GHz, ABIT BD7, 256 DDR/266, IMPET 300W **********