CD-RW Teac przymulony

Autor: ATZ Rzeszow (atz_rzeszow_at__SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 13:17:53 MET

Witam

Mam problem z nagrywarką Teac CD-W540E. Kupiłem używany, ma 2 lata,
wizualnie ok. Firmware 1.0. A miało być tak pięknie :-(

Z nagrywaniem idzie jej kiepsko, musze nagrywać z prędk. najwyżej 8x,
jak dam szybciej to się wykrzacza. Ma problemy z rozpoznaniem pustego
nośnika i z odczytem nagranych lub tłoczonych płyt. Tzn. jak jej się
zechce to odczyta, ale jak nie to nie. Częściej to 2-gie.

Psyknąłem do środka sprężonym powietrzem, ale nie pomogło. W archiwum
grupy znalazlem info o regulacji lasera w zwykłych cd-romach, trzeba
pokręcić jakimś potencjometrem koło lasera. Dyskusja była ożywiona, a
głosy mocno podzielone.

Pytanie: czy w nagrywarkach tę regulację robi się podobnie jak w
cd-romach, czy ryzyko takiej 'regulacji' jest duże?

--
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Z.