Re: Notebook Acer serii 240

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 11:45:45 MET

Jacek wrote:
> Planuję zakup notebooka Acer serii 24x. Mam jednak pewne obawy, gdyż
Bawiłem się takim laptopem ostatnio i jedyne co mogę zaliczyć mu na plus to
cena jakątrzeba za niego zapłacić. Poza tym - zalet brak.

> niedawno testowałem podobny egzemplarz i pad do sterowania myszką był
> nieprecyzyjny. Kiedy przejeżdżałem palcem w lewo to po puszczeniu
> kursor przesuwał się kawałek w prawo. Czy to cecha wszystkich Acer'ów
To się czasem zdarza w różnych laptopach. Nie wiem dokładnie od czego to
zależy, ale mi zdarzało się tym częściej im laptop był cieplejszy. A w Acer
Trwvelmate 240 o to nie trudno. Zwłaszcza że wiele laptopów z tej serii nie
ma mobilnego procesora.

T.
PS Jeśli chcesz kupić wersję z celeronem to od razu oddaj kasę na caritas
albo schronisko dla zwierząt. W ten sposób przynajmniej spożytkujesz ją z
sensem.