Pixelview Play TV HD i wyjście audio

Autor: Marcin Rakoczy (ramax_at_go2.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 11:41:05 MET

Witam

  Kolega kupil sobie (na moje i swoje nieszczescie) kartę telewizyjną jak
powyzej. Niestety, same z nia klopoty. Oprocz problemow z instalacja (co nie
wykracza poza sprawy z pixelview, ktore wyczytalem na grupach dyskusyjnych),
ma problem z dzwiekiem z tv. W pudelku nie ma kabelka do polaczenia wyjscia
dzwieku z karty telewizyjnej do line-in karty muzycznej. Przyniesiony przeze
mnie kabelek zakonczony 2 malymi jackami na nic sie nie przydal (kumpel
stwierdzil, ze karta tel. nie ma w ogole wyjscia na taka wtyczke). Wyjscie
audio na sledziu jest na pewno, gdyz mowi o tym wyraznie instrukcja. Wg
kolegi jest jakies wyjscie, tylko nie wiem dokladnie jakiego standardu.
Czy wie ktos, co to moze byc za wyjscie i gdzie kupic odpowiedni kabelek?

Pozdrawiam
  Martin