PixelView PlayTV HD i wyjscie audio

Autor: Martin (ramax_at_go2.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 10:20:12 MET

Witam

  Kumpel kupił sobie (na swoje i moje nieszczescie) karte jak w
tytule. Niestety, oprocz problemow z instalacja (naczytalem sie troche
juz o nich na newsach) jest inny problem. Brakuje jakby kabelka do
podlaczenia dzwieku z wyjscia karty telewizyjnej na Line-in karty
muzycznej. Przynioslem swoj (mam porzadna karte tel. herculesa i
zadnych problemow z instalacja nie znam :)) zakonczony z obu stron
malymi jackami. Niestety kumpel twierdzi, ze jakos takiego zlacza
(malego jacka) nie ma na jego karcie, tylko jest jakies inne, ktorego
typu nie potrafil mi okreslic. Sam tego nie ogladalem. Instrukcja zas
mowi wyraznie, ze jakis TV-Out tam jest.

Czy wie moze ktos co to za zlacze i ewentualnie gdzie mozna kupic
odpowiedni kabelek?

 Pozdrawiam
   Martin