Czy producenci radiatorow upadli na glowe??????

Autor: Alti (mial_at_racje.gdy)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 00:16:23 MET

Tak sobie przejrzalem ceny i za gowniany kawalek aluminium z miedzia trzeba
zaplacic od 100 do 200pln. Calosc wazy ok 500g.
Nasuwa mi sie tu takie pytanie czy ich calkowicie nie popie.....ło????
Za co? Za kawalek miedzi? I niech nie pieprza ze to zaawansowana technika bo
to zwykle zasady termodynamiki (oddawanie wiekszej ilosci ciepla przez
wieksza powierzchnie).
Jedyne co mi sie tutaj automatycznie nasuwa to otworzyc fabryke radiatorow i
puscic je po polowie ceny innych a i tak sie bedzie mialo potworna kase.
Czy cos przeoczylem w kwestii radiatorow? Dlaczego tyle kosztuja?
Pozdrawiam
Wojtek