Re: Kto wie - SCSI

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 23:07:05 MET

"Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> wrote in message

> THX za linka. Moją notatkę mam od ROKU, pozatym na PEWNO nie była z netu
> ta notatka, ponieważ byłem na modemie, i nie buszowałem po WWW jak teraz.

Tak jest. A pan T.Krajewski bezczelnie rok temu wlamal Ci sie przez ten
modem i ukradl notatke. Ktora notabene jest z Chipa starszego niz rok.
Zreszta z czym ja polemizuje, z &$%&*#$^ który myśli że jak zabłyśnie wiedzą
(cudzą, nie własną) to go bedą wielbiły tłumy użytkowników usenetu. Szkoda
że na tej grupie już prawie sami tacy fahofcy... No ale ile Cie trzeba cenić
ten tylko sie dowie...
Szkoda że teraz już każdy może mieć dostęp do Sieci. Kiedyś było lepiej. Bo
niestety ilość nie przeszła w jakość.

WL