Re: płyta działa tylko z jednym zasilaczem?!

Autor: mariusz (madamsz_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 21:34:05 MET

> Odpowiem sam sobie - okazało się, że płyta nie startuje gdy jest "zimna".
> Jeżeli nagrzeje(!) się ją uruchamiając na starym zasilaczu, a następnie
> szybko przełączy zasilacze na innym to też wystartuje. Zachowanie to
> jest zupełnie powtarzalne, sprawdziłem kilkanaście razy.
>
> Co więcej, gdy jest "zimna" na starym zasilaczu uruchamia się sam
> komputer, ale windows się resetuje przy starcie. Dopiero po nagrzaniu
> windows się uruchamia poprawnie.
>
> Ki diabeł to nie wiem... Pewnie i tak mi nie wierzycie ;)

Witam

U nie na płycie DFI z Pentium 600 III problem był podobny,
okazał się uszkodzony rezonator odpowiedzialny za częstotliwość
magistrali, po wymianie chodzi już 6 miesięcy bez problemów.
/A wcześniej potrafił się bez przyczyny powiesić i wystartować
czasami za 10-tym razem :) /

Pozdrawiam
Mariusz