Re: wykorzystanie pamieci ram...

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 20:13:15 MET

> Pamięci
> uszkodzone bezwzględnie (tak, że nawet pojedynczy bajt
> zapisany w uszkodzonym obszarze od razu jest uszkadzany)
> zdarzają się względnie rzadko i dlatego diagnozowanie
> uszkodzonych pamięci jest takie trudne.

nie wiem czy to potwierdza Twoja teze ale to by sie zgadzalo mniej wiecej na
moim przykladzie. na mojej plycie glownej (gigabyte) memtest wywala blad juz
po 2 min a ma plycie asusa po 30 min ani jednego bledu i tam ta kosc chodzi
normalnie, zdazaja sie jedynie problemy z grafika chociaz nie wiem czy to
moze miec zwiazek....

pozdrawiam
Andre