Re: Gwarancja - i jej uwzglednianie przez sklepy

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 12:07:12 MET


Użytkownik "marcus075" <ROT13_znephf075_at_ROT13ky.jc.cy> napisał w wiadomości
news:c3l0uj$gpi$14_at_news.onet.pl...
> Na obywatelu KarolGT oskarżonym w sprawie
> news:c3ibot$7r8$1_at_nemesis.news.tpi.pl o pisanie na grupy dysksyjne SB
> wymusiło zeznania...:
> > koncu minely juz ponad 2 tygodnie (ktore przsluguja na naprawe - tak
jest
> > napisane na gwarancji
>
> mają *28* *dni* *ROBOCZYCH* na naprawę tak widnieje w jakimś prawie
[kodeks
> cywilny?], a to co jest na gwarancji nie ma nic do rzeczy

Jesli w umowie gwarancyjnej jest 14 roboczych, to musza sie wywiazac z tej
umowy. Poprostu gwarancja nie moze byc "gorsza" dla konsumenta, niz w tym
"kodeksie". Czesto jest tak, ze nie dostajemy papierka na dana czesc i wtedy
obowiazuje ten "kodeks". Mozesz zadzwonic do rzecznika praw konsumenta i
dowiedziec sie co i jak. Mi pomogl z gwarancja na buty, mozna napisac
e-mail, w ciagu tygodnia odpowiedza. Adres na google.

-- 
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w naglowku jest antyspamowy !!!


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:59:09 MET DST