Re: karta audio w standardzie PCI 3.0 ?

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 13:20:05 MET

On Sun, 21 Mar 2004, Zbigniew Sikora wrote:

> Szkoda, że HP decydując się na takie rozwiązanie nie sporządził jednak listy
> zgodnego sprzętu, bo - jak z Twojego postu i moich dotychczasowych
> doświadczeń wynika - znalezienie takich kart nie jest zajęciem trywialnym ;)

 Karty uniwersalne nie sa ani nowoscia, ani taka znow rzadkoscia.
Zwlaszcza ze specyfikacja PCI wyraznie podkresla, ze preferowane
(docelowe) jest napiecie 3.3V. Ale w pewnych segmentach zastosowan moze
rzeczywiscie byc klopot z dostepnoscia -- w koncu lepsze bufory implikuja
nieco wyzszy koszt... Zmiane musieliby producenci systemow wymusic --
brawo dla HP. ;-)

 A co do listy sprzetu -- nie wiem czy taki wydatek bylby dla HP
uzasadniony...

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +