Blad pamieci.

Autor: daimon (01nomaid_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 12:01:17 MET

Witam.
Moja konfiguracja to: Abit nf7-s, athlon xp thorton 2200+, pamieci 2x256 ddr
dual TwinMos Cl2.5, gf 4ti 4200 64mb, wd 80 gb 7200 8mb cache. Mam taki
problem. Zakupilem ostatnio radiator na pamiec firmy thermaltake (taki
nakladany z aluminium) po nalozeniu tego radiatora i wlozeniu pamieci
spowrotem do plyty od razu komp zaczal piszczec, sugerujac blad pamieci
(jeden dlugi pisk) bios award. Poczulem jakis swad dochadzacy z obudowy.
Zaraz wylaczylem kompa i po zdjeciu radiatora i probie uruchomienia go
jeszcze raz znowu to sam. Juz bez radiatora. Sprawdzalem pamieci u kolegi
obie sa ok, tak samo grafa. Czy moglo sie cos spalic na plycie?? Jakis
kontroler pamieci albo cos?? Jesli tak co moge zrobic oprocz oddania na
gwarancji. Probowalem clear cmos, wyjmowania bateria, wyciagalem pamieci i
wkladalem kilka razy, probowalem kosci osobno. Wczesniej chodzilo na proceso
2200 podkrecony na 2000 13.5x150, pamieci na 300 Mhz i timingi cl 2,5 na
cl2. Czy przez to moglo sie cos uszkodzic. Wszystko poszlo w pizdu jak
zalozylem radiator. Prosze o pomoc jesli ktos wie co moglo pojsc.

Pozdrawiam
Łukasz