trzeszczenie w głośnikach - hardware

Autor: DaVe (lagoda_at_buziaczek.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 10:48:29 MET

mój problem dotyczy... no właśnie nie wiem konkretnie czego, otóż
kiedy słucham muzyki i prócz tego robię coś na komputerze np. piszę,
przeglądam storny, przesuwam belkę w folderze, słyszę trzeszczenie w
głośnikach? podobno procesor nie wyrabia ale mój kolega nie ma czegoś
takiego przy swoim P200mhz, problem ten występuje odkąd zmieniłem
płytę głowną, na starej tak nie było, co mam zrobić żeby na tej
wszystko normalnie chodziło? mój sprzęt to celeron_433 riva_tnt2_32mb
2x64mb_133mhz pł.gł.ACORP_6VIA81 POZDRAWIAM