Iiyama VM 454 Pro - cd. czyli testy

Autor: George (martinm_at_hoga.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 09:07:01 MET

Witam!

Pytalem sie wczesniej na grupie o ten monitorek i napisalem, ze moge go miec
do testow. W chwili obecnej jestem juz po testach tego monitorka.
Postanowilem wiec napisac pare slow na jego temat.
Przypomne, ze w tej chwili mam NEC'a FE991SB i szukam czegos z lepsza
jakoscia obrazu.
No i tutaj jesli chodzi o Iiyame niestety nie jest zbyt dobrze :(.
Nie wiem czy jest sens wchodzic w szczegoly i dlatego napisze bardzo
ogolnie.
Jakosc obrazu jest toszke lepsza niz na moim NEC'u, ale nie az tak zeby IMHO
byl sens w tym przypadku zmieniac monitor. To jest w zasadzie ciagle ten sam
typ kineskopu co w NEC'u i jest to widoczne.
Podsumowujac:
Dla tych ktorzy szukaja czegos do gier i filmow ten monitor jest bardzo
dobry i moge go polecic. Jesli jednak jest rowniez wazna praca w aplikacjach
to IMHO jakosc obrazu jest przecietna.
Sprobuje sie jeszcze zainteresowac czyms opartym na Trinitronie. Jesli sie i
to nie uda to pozostaje chyba czekac az sie poprawia LCD przeznaczone na
rynek masowy.

Pozdrawiam.
George