Przyciski funkcyjne na klawiaturze.

Autor: JarekG (jarekg_at_smierc.org)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 08:41:52 MET

Witam.
Zastanawiam sie czy jest mozliwosc jakiejs deaktywacji przyciskow POWER,
SLEEP i WAKE na klawiaturze. Fajnie by bylo, gdyz mam je nad klawiszami
strzelek i czasami sie reka moze "zeslizgnac" i trzeba uwazac przy uzywaniu
tych klawiszy.
Czy ktos kiedys to robil i czy wie jak je "odlaczyc" ?
Oczywiscie prosze o jakis przyklad programowy, a nie odpowiedzi typu "wyrwij
je" albo cos takiego, bo to mnie nie bawi ;). Aha.. zmiana klawiatury tez
nie wchodzi w gre :).
Pozdrawiam
JarekG