Chipset 746fx i nforce2 - Fsb>agp i pci - pytanie ??

Autor: C&C (celewicz_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 08:21:47 MET

Znalazłem na googlach informacje dotyczącą własnie tych dwuch chipsetów płyt
głównych mówiąca o tym ze po podniesieniu częstotliwości FSB częstotliwość
tych dwuch tj Agp i Pci pozostaje niezmieniona a nie jak w przypadku innych
chipsetów rośnie w stosunku FSB/4 później przez /5. Czy moze ktoś
potwierdzic uzyskane przezemnie informacje ?? bo nie wiem na ile moge sobie
pozwolic przestawic Fsb zeby czegos nie zepsuć. Pozdrawiam