Re: wymiana elektroniki w HDD

Autor: robert slawinski (no.address_at_no.spam)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 06:50:27 MET

On Sun, 21 Mar 2004 22:54:22 +0100, "Maciej \"yaq\"" <tp.sa_at_wp.pl>
wrote:

>Nie wnikajac w budowe dysku powiedzialbym, ze na to wychodzi - nie wiem co
>mozna by jeszcze w dysku zmienic domowymi sposobami.

mam jeszcze pare innych dyskow dokladnie z taka sama elektronika i
dokladnie tym samym firmwarem (ale wolalem ich na razie nie ruszac bo
sa sprawne i z danymi). moze mi sie uda sklonowac ten dysk w czasie
krotszym niz 930000 godzin. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.