Re: a4tech SWOP-80 vs logitech mx500 - co wybrac?

Autor: Wonder (wonder34WYTNIJ_TO_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 02:17:07 MET

> przegladalem ostanio oferty myszek optycznych roznych form i
> natrafilem na a4techa SWOP-80. oczywistym jest ze myszka jest totalna
> zrzynka z logitecha mx500. w zwiazku z tym mam pytanie jak udana jest

Nie wiem nic o tych myszkach, ale mam a4techa WOP-35. Wcześniej miałem
myszki mikrosoftu, logitecha, geniusa (wszystkie to myszy optyczne). Mysz
a4techa najbardziej mi odpowiada, z różnych względów. Logitech był
najmniej wygodny (chodzi o kształt). Mysz musisz dopasować do swojej ręki,
a jej sterowniki do wymagań. Poza kształtem i funkcjonalnością
sterowników, działały identycznie.

Wonder