Asus A7N8X deluxe - 5.1 brak dzwięku w tylnych głośnikach

Autor: <<< PiTT >>> (pitt_1_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 00:54:10 MET

Witam
Mam następujące pytanie
Trochę przeglądałem postów na ten temat ale nie znalazłem akurat odpowiedzi
na moje pytanie
Płytka jak w temacie Asus A7N8X Deluxe z Soundstorm'em na pokładzie
Wszystkie sterowniki poinstalowane i wszystko poustawiane na 5.1
Dodatkowo NVSWAP'em ustawiony prawidłowo centralny
Wcześniej używałem SBLiva i przy ustawieniu 5.1 w Windowsie miałem cały czas
dzwięk we wszystkich głośnikach (oprócz centralnego) przy normalnych
dzwiękach Windowsa typu kliknięcia, dzwięki ostrzegawcze itd.
Teraz na Soundstormie dzwięk jest tylko na 2 przednich głośnikach.
W teście głośników słychać wszystkie ok czyli wszystko jest dobrze
podłączone i daje sygnał na każdy kanał.
W grach też rozdziela sygnał na wszystkie głośniki.
W Winampie musiałem ustawić wtyczke-wyjścia-DirectSound output-Allow
hardware acceleration bo bez tego tez tylko przód grał.
W filmach z AC3 przy ustawieniu na 5.1 nie grają tyły.
W filmach DVD przy odtwarzaniu WinDVD któy zresztą miałem w komplecie, przy
ustawieniu 6 kanałów także nie ma dzwięku z tylnych głośników.
Co to może być, ma ktoś jakiś pomysł ?
Może jakieś codeki trzeba mu dograć zeby cały czas rozdzielał sygnał na
wszystkie głośniki tak jak było w SBLive.
Wydaje mi się że przy ustawieniach głośników 5.1 to cały czas powinny grać
wszystkie głośniki
Głośniki mam Logitecha Z-640.
Pozdrawiam i czekam na pomysły.