Re: czym przykleić opis na płytę cd ?

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 00:38:28 MET

Halo, in news:6vqr50l7fgjhoiq0hc5laeeqdfet0vspnr_at_4ax.com, Grzegorz
hat geschrieben:

> Wypaliłem sobie płytkę. Zrobiłem ładny przód i tył opakowania ale
> chcę też przykleić opis na samą płytkę. Czym to kurcze zrobić ?
> Nie chcę pisać flamastrem, bo chciałbym żeby było ładnie. Jest to
> zwykła kartka papieru wycięta w taki sposób że pasuje do płyty...

Uwzględniając szybkość dzisiejszych czytników to takich rzeczy się po
prostu nie robi. Wystarczy że ta naklejka zostanie naklejona nawet
minimalnie krzywo a przy dużej prędkości obrotowej powstaną tak silne
drgania że można rozwalić napęd.

Kup sobie cienkopis wodoodporny i nim rób napisy na płytach.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,