Re: Barton 2500 - upewnijcie mnie

Autor: Admin (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 21:48:52 MET

 Abit się pisze *bez* pauzy!!!! [pauza jest, jak słusznie napisałeś, w NF7-S
OK.Nie wiedziałem, dla mnie jakoś to z - lepiej - czytelniej wygląda.

> no tak... jeszcze o tej płytce zapomniałem:) ale ja osobiście mam jakiś
uraz
> do Asus'a...
Ja do ASUSa w ogóle mam uraz. Nie wiem czemu, ale odnosze wrażenie że ta
firma
się przecenia mówiąc "my jesteśmy asus więc płaccie naiwni nam więcej za to
samo".
Najlepiej ASUS sie pokazał w teście płyt na nforce - we wspomnianym wyżej
modelu A7N8X pod radiatorkiem na chipsecie prawie w ogóle nie było pasty.