[ grafa ] ta czy ta ??....

Autor: Senoh [ SZN ] (Nuniez__23_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 20:19:12 MET

witam

W czym rzecz.Otoz jest takie cos.. Posiadam aktualnie karte graficzna NIVIDA
RIVA TNT 2 Model 64 ( 32 mb )dziala bardzo dobrze..;-)) dzis otrzymalem
jakas inna karte taka jak tu..
 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=22667022 ( sory za link,to nie
moja aukcja tylko podglad ,bo inaczej nie wiem jak ja przedstawic) i tu moje
pytanko.. ktora bardziej jest wydajniejsza ?ktora oplaca sie wsadzic /
zostawic w kompie ?? zeby byla jasnosc to glowne zastosowanie to tylko
filmy,czasami jakis program graficzy ale zadko i zadnych gier..dziekuje za
sugestie;-))

Senoh

GyGy 1257817