Panasonic CF62 potrzebuje info.

Autor: LS (sieronLZM_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 13:24:15 MET

Witam wszystkich na forum.
Wpadł mi w ręce CF62 oczywiście ogołocony ze wszystkiego co tylko dało się
wyciągnąć. Na kanadyjskiej stronie Panasonica znalazłem instrukcje obsługi,
sa informacje gdzie co włożyć, przycisnąć, rysunki, kody błędów, sterowniki,
dane tech. itd. ale nic bardziej konkretnego typu schemat czy ozn. wyprowa
dzeń. Proszę o info na temat jakie napięcia mają być na poszczególnych pin
ach przy zasilaniu (pinów jest 6). żeby móc dokupić jakieś częsci muszę wi
edzieć czy reszta jest sprawna.
Proszę o jakiekolwiek iformacje na temat CF62.
Jakieś schematy, wyprowadzenia, gdzie kupić częsci, (RAM wyciągnięty-czy p
ójdzie bez), strony internetowe z konkretami, i najważniejsze- napięcia na
zasilaniu.

Z poważaniem LS.