pomniejszony obraz w Biosie i Dosie w MAXDACIE ECO3150X

Autor: Bartek (bary_at_onet.pl)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 13:44:36 MET

Mam problem z nową MAXDATĄ ECO 3150X. Bios i aplikacje Dosowe są
pomniejszozne i domyślnie otwierają się na środku ekranu z
rodzielczością 640x480 a reszta ekranu dookoła jest czarna, mimo że
matryca jest 15 i ma 1024x768. Mam kilka programów Dosowych których
często używam i męczy mnie ten mały obraz. Na innym kompie z panelem
15 LCD Philipsa nie ma tego problemu, obraz zostaje rozciągnięty i
dopasowany do wielokości ekranu. Prosze pomóżcie co z tym zrobić.
Oddać na gwarancję??