Re: Znany Blue Screen i zalamanie

Autor: Bart O. (barto3002_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 13:30:33 MET

> Zainstaluj równolegle na innej partycji drugi system.
> Zaktualizuj i zobacz co się będzie działo.
> Ogranicz ilość sterowników do minimum.
> Tym sposobem określisz czy to soft czy HW.
> Kiedyś Komputerświat wydał takie CD, że znajomy po zainstalowaniu softu od
> nich miał "wybuchy" co chwila.

Instalowalem na nowo system, przy formacie partycji rozruchowej, na nowym XP
to samo sie dzialo.

Wlasnie zrobilem sobie test Torture na Prime95, i oto wynik:

Wlasnie zrobilem sobie test przy uzyciu Prime95.
I takie cos mi wyskoczylo:
Test 1, 4000 Lucas-L..... (tu czekalem z 2min i...)
FATAL ERROR: Rounding was 0.5, expected less than 0.4
Hardware failure detected...
Torture Test ran 2minutes - 1 errors, 0 warnings.
Execution halted.
Co to moze oznaczac ? Procek padl... ?

Jest jeszcze jakis podony do prime95 test co mi powie ze cos nie tak ?