Re: Z 512mb -> 1gb?

Autor: AnTyCh (antych_at_spam.com)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 13:00:35 MET

M wrote:
> Czy warto dokupic kolejne 512mb sdram? Chodzi mi o ogolna wydajnosc
> System to WinXP pl, oczywiscie z sp1. Zastosowania? Jak zwykle :) Gry,
> office, filmy, net.
> P.s. dokup ramu jest dla mnie najbardziej "bezbolesny", ale moze
> lepszym pomyslem jest wymiana innych czesci?

Sam powinienes poznac czy ci pomoze czy nie, wystarczy popatrzec czy
dysk czesto mieli, czy programy nie odpalaja sie zbyt duzym opoznienem,
czy w grach nie masz przyciec spowodowanych doczytywaniem z dysku.
512 to sporo i powinno wystarczyc w wiekszosci przypadkow, ale widze
ze masz neo i jesli nonstop sciagasz cos z sieci np. przez emule,
uzywasz firewalla i anitivira, caly czas w tle sieci mirc i gg, icq itp.
i w tym samym czasie chcialbys bezproblemowo grac lub uzywac jakiejs
wiekszej aplikacji to moze juz te 512 nie starczyc. Jesli dolozysz
kolejne 512 to mozesz spokojnie wylaczyc swapa, zobaczysz jak sie
milo wtedy pracuje na kompie.

--
Karol,   ICQ# 75033121 | GG# 4909684 |  ircnet #prgk