jak zamontowac zasilacz ?

Autor: Mozg (streeng_at_bezspamu.yahoo.com)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 10:56:41 MET

Witam,

macie moze pomysl jak prawidlowo zamontowac zasitacz ?? tzn: mam obudowe
typu no name ;) z zasilaczem deer, no i ten oto zasilacz sie spalil, ale w
serwisie wymienili mi go od reki, ale teraz pytanie, bo zawsze bylem
przekonany, ze zasilacz jest wkrecny w obudowe tak, zeby plytka z
elektronika byla na dole... a co bylo dla mnie dziwne- tezn ktory sie
spalil, elektronike mial na gorze.... a ten co dostalem ma tak naklejki
naklejone, ze wedlug nich plytka z elektronika tez jest na gorze.... no i
teraz nie wiem co robic- jest to specyfika tych zasilaczy ?? dla mnie to bez
sensu montowac elektronike na gorze, bo przeciez cale cielo tam idzie...
pozdrawiam
Wojtek