Re: Dobra myszka - gdzie i za ile

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 10:12:37 MET

Dnia 2004-03-21 05:34, Użytkownik Norbert napisał(a):
> [...]
> Zalezy mi na trwalym i dobrym produkcie zadowalajacym uzytkowo jak i
> wizualnie.
> Doradzcie cos..

Jak wystarczy myszka z dwoma przyciskami i kółkiem (pod nim trzeci
przycisk) to polecam A4tech SWOP3. Uzywam dwoch egzemplarzy, myszki
dzialaja sprawnie, nie ma z nimi klopotu... pogrywam troche po necie w
FPSy... calkiem dobrze sobie radzi, nie ma przeskokow, jest dokladna.
I wg mnie wyglada calkiem przyzwoicie.
http://hp720.friko.pl/original/HP_720_sprzet_0011.jpg
Fotka z mojej stronki :-)

> Acha...chcialbym sie zmiescic w max 50zl o ile nie okaze sie ze cos ciut
> drozszego jest warte uwagi.

Myszka kosztuje wlasnie okolo 50 zloty.

I przydalo by sie by kabelek nie byl nienaturalnie krotki.

No kabelek nie sprawia problemow.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834