Odp: literatura...

Autor: Paweł (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 21:47:00 MET

Ja chipa przestałem w 1999 roku kupować.
Z przyczyn w zasadzie żadnych.
Ale wiem że było tam sporo rzeczy które były wtedy ciekawe.
NIe majac internetu - płytka z softem i sciagniemtymi całymi serwisami www
:)
było czymś naprawde ciekawym.
Cóż.
Założyłem sieć w 2000r.- internet mnie zdominował

Teraz chciałbym wrócić to słowa papierowego.
Chociażby dlatego że są atrykuły które podsuwają mi rzeczy o któych nie
myślałem lub strony na które normalnie bym nie zajrzał.

Wiec dalej czekam na opinie ------ czytających PC-gazety...