Re: Temperatura P4 - dziwne zachowanie

Autor: Vul (vul_at_op.pl)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 19:19:05 MET

Dnia 2004-03-20 19:08, Użytkownik Ireneusz napisał:
>Jesli Cooler ma zmienne obroty (zaleznie od temperatury procesora)
> a tak z zasady jest przy lepszych modelach to teperature masz dobra ,
> mam podobna teperature idle 45 a stres to 56~60 C
> - ale dodatkowo mam wentylator wyciagajacy powietrze z kompa .

Cooler jest ustawiony "na stale" na najwyzsze obroty i takze mam
wentylator w obudowie (co prawda troche spowolniony: 5V zamiast
standardowych 12V). Po prostu dziwie sie, ze temperatura dochodzi do 65
stopni - to jak go podkrece powiedzmy do 3,4GHz to mi sie wylaczy...
Moze czujniki plyty glownej nie sa wiarydogne?