wykorzystanie pamieci ram...

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 16:13:59 MET

witam!

chcialbym sie dowiedziec jak wyglada wykorzystanie pamieci ram podczas
pracy. mianowicie jak to wyglada w kojenosci. czy np ladowany windows
zapelnia bit po bicie bajt po bajcie i tak od ukladu do ukladu zapelniajac
je po brzegi czy tez moze nastepuje to losowo?

pytanie zadaje dlatego ze mam uszkodzona pamiec na 166mb z 256 no i windows
laduje sie za kazdym razem normalnie natomiast kazdy uruchomiony program czy
gra wywalaja sie po 2 minutach. windows z tego co widze zabiera mi ok 80-90
mb czyli gdyby pamiec byla zapelniana po kolei to naturalnie nie dojdzie do
uszkodzonego sektoru....

wiec jak to jest z tym zapelnianiem?

pozdrawiam
Andre