Re: GeForce 2 MX..

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 01:35:06 MET

>Pójdzie na 100%.

OK, dzieki !!!

>A tego to akurat nie by?bym taki pewien.

Moze i mas zracje, ale jakos wizualnie nie zabardzo mi sie to rozni,
no ale strasznym specem to nie jestem, akurat w tym ;)

Ktos mi tlumaczyl ze stare maja jedna przerwe miedzy pinami,
a nowe dwie.....tylko ze na karcie zgadza sie sa dwie przerwy,
ale w slocie tylko jedna....

No ale mniejsza z tym grunt zeby poszlo i nic sie nie spalilo ;)

Pozdrawiam