Re: GeForce 2 MX..

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 01:16:27 MET

>A nawet do AGPx2.

Panowie a u mnie Solteku 75FRN2, pisze only 8x/4x AGP
i ze to jest napiecie 1,5V i przestrzegaja ze jakby wlozyc stara
2x to sie spali chipset bo to jest 3,3 V (nForce2), a ja chce wlozyc
GeForce 2 MX 400 64 (Prolink) i ona jest podobno 2x/4x (teraz mi
chodzi w starym komie jako 2x) to jakie ona ma napiecie 1,5 czy 3,3v?
Wszyscy mi mowia za napewno pujdzie, ale ciagle sie obawiam czy
skoro to jest i 2x/4x to czy na 100% mi nic sie nie stanie na 8x/4x...

Pozdrawiam
Piotr

PS. Tez slyszalem cze jak sie nienadaje to nie wejdzie, ale z tego co
        widze to i 1x by tu wlozyl ;)