Problem z instalacją DirectX 8.1

Autor: Pete (escape2music_at_hotmail.com)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 23:51:08 MET

Witam!

Sprzęt:
Win ME
Athlon XP 1700+
GeForce3 Ti 200

Chciałem zrobić upgrade DirectX 8 na 8.1, żeby zapuścić 3dMark2001SE.
Po instalacji, każe mi zresetować kompa, i podczas restartu, gdy jeszcze
jest czarny ekran z 'dosowym' tekstem, wyrzuca mi, że "Nie można
zaktualizować pliku z %1 na %2" czy coś w tym stylu, i tak to wyświetla
co sekundę przez ładnych parę minut aż wreszcie zaniechuje i startuje
Win ME.

Przypuszczam, że VOBIS poczynił jakieś zabezpieczenia plików
konfiguracyjnych, a instalator DirectX stara się je zmienić. Macie
jakieś pomysły jak sobie z tym poradzić?

Druga sprawa, to wyczytałem na stronie nVidia że jak zainstaluję
najnowszy driver do tej karty, to nawet DirectX 9 pójdzie na niej.
Próbował ktoś?

Dzięki.

Pete