Re: Jaką obudowę polecicie?

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 20:29:07 MET

Użytkownik "Trix" <trix_at_KochamSPAMpolbox.com> napisał w wiadomości
> Dzieki za info o Lian Li
>
> Lian Li PC-73SL
> http://www.xoxide.com/pc73sl.html
>(...)

To są raczej obudowy do serwerów, a nie coś, co ma robić
za mebel w pokoju.... bo tak ja zrozumiałem pytanie Trix-a

Chieftec to chociaż przypomina komputer, a nie lodówkę :-))))

ax
PS. W tę: http://www.angela.pl/zdjecia_duze/41/112.jpg
pod "drzwiczki" wpakowałem sobie 2x niebieski LED
i wygląda COOL (tak się chyba teraz mówi :-))
Zawsze byłem przeciwnikiem takich "bajerów",
ale zostały mi dwie diody więc je zużyłem praktycznie..... by
w nocy łatwiej trafić płytą na tackę od napędu CD/DVD :)