Re: transfery między dyskami

Autor: Picia (patrz_at_sigu.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 19:43:46 MET

Witam,

 1) Nie masz żadnego antywirusa?

Mam NAV 2004 aktywny
Czy to znaczy że najlepiej na chwilę większego kopiowania wyłączać NAV?

> 2) Daj dyski na osobne kanały jako Master, jako Slave zosta-
> wiając napędy optyczne, jeśli zależy Ci na wysokim trans-
> ferze między dyskami.

A jak najlepiej podpiąć 2 dyski i 2 napędy optyczne do 2 kanałów?
Na jednym optyczne a na drugim dyski czy pomieszać dysk+nagrywarka na jednym
a dysk+DVD-ROM na drugim.

> Cable Select można stosować tylko dysponując specjalnym
> kablem IDE CS.
A czym się on różni od zwykłego. Jak to sprawdzić?
Mam okrągłe kable Cooler Master i wszyskie końcówki są opisane: MB Master i
Slave na wszystkich wtyczkach i są oznaczone kolorami.
Czy to znaczy że to jest kabel CS?

Pozdrawiam

--
Piotr Klęba  **gg 7153441**