Re: NVIDIA GeForce 2 MX/MX 400 czy puscic ja bez wiatraczka?

Autor: Grzech (surym_at_nospam.onet.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 19:06:07 MET

Użytkownik "LuK" <fd2_at_NOSPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości
> NVIDIA GeForce 2 MX/MX 400 czy puscic ja bez wiatraczka? w obudowie
> temperatura do 40 stopni. wkurza mnie ten halasliwy maly wiatraczek.
czy
> karta sie nie spali ja bede jechal bez niego? korzystam tylko w
windowsie z
> w www. zadnych gier , filmow zero.

byly dwie wersje, z wiekszym radiatorkiem (ale nie jakims specjalnie
wielkim, wys. ok 1,3 cm, microstar, asus) i z malym radiatorkiem i
wiatrakiem. w zasadzie to byly nawet 3, cretive sprzedawal bez
niczego, ale z odkreconym chipem (146 chyba). z tym, ze byly to zwykle
MXy, 400 ma wyzej taktowany core, (175 a 200) wiec raczej bym nie
polecal

pozdrawiam
grzech