Re: Radeon9200 czy GF4

Autor: Mateusz (matito_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 15:36:51 MET

Użytkownik "Wiesław Lubas" <vieniu_at_math.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
> "Mateusz" <matito_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> To znajdz wybrana karte w Poznaniu (www.bestcom.com.pl lub www.znak.pl) i
za
> piwo Ci ja przywioze :-). W Poznaniu jestem caly tydzien, weekendy w
Toruniu

No propozycja kuszaca, jednak nie zdecyduje sie chyba na Poznan bo tam
widze, ze karty graf. nie sa duzo tansze od tych u mnie (wyjatek Radeon 9200
HiS Excalibur 64 MB DVI + TV-out (128-bit), ktory jednak ma taktowanie
pamieci zaledwie 200mhz podczas gdy wiekszosc innych kart ma 400 mhz).
Dzieki jednak za info, bo moze jak cos sie zmieni to kupie karte w Poznaniu
(+piwo ;-) )

Pozdrawiam