Dzwiek ? Hm...

Autor: JarekG (jarekg_at_smierc.org)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 13:41:33 MET

Witam !
Mam taki dziwny problemik zwiazany z dzwiekiem. Mianowicie podczas
odtwarzania czegokolwiek na komputerze slychac w tle male harczenie. W sumie
nie jest ono wkurzajace na maxa, no ale czlowiek jakos nie potrafi sie do
tego przyzwyczaic :/. Myslalem na poczatku, ze jest to wina kabla, wiec
kabel wymienilem, ale dalej harczalo. Podlaczylem sluchawki.... to samo :/.
Nie wiem w czym juz lezy problem. Moze wy cos doradzicie ?
Posiadam plyte ECS KT600-A i na niej jest dzwiek zintegrowany, a jest to
REAKTEK AC97 AUDIO.
Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam
JarekG