No nieźle mnie komp wystraszył, ale co to było ?!

Autor: Cubol (cubol_at__nospam.poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 13:30:36 MET

Witam.

Może ktoś z Was wie co to mogło być. Wczoraj po godzinie używania kompa
(standartowe rzeczy, Jedi Academy ;)) ) po wyłączeniu komputera nagle
zaczał on dziwnie tykać/cykać (nie wiem skąd ten dzwięk szedł, ale raczej
nie z dysku) i mrugały diody zasialania kompa i dysku - i zero reakcji na
przycisk reset czy power. Zaznaczam że to się działo PO WYŁĄCZENIU kompa...
wystarczyło tylko podłączyć kabel zasilania. Po wypięciu owego na 30 sek i
ponownym włączeniu to samo. A dziś rano... wszystko ok... nic na szczęście
nie padło, (ale już widziałem spaloną płytę procek i dysk...tfu ! na psa
urok ;) ). Lecz zagadka pozostała i trochę się obawiam żeby się coś
porządnie nie sp....

Ja stawiam na zasilacz ale.... macie może inne domysły ??

Pozdr i dzięki

Cubol