problem z dyskiem - uszkodzenia plikow

Autor: daniel (panczako_at_op.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 11:15:19 MET

Witam serdecznie.
 Mam nastepujący problem : trace dane z mojego dysku, sytuacja wygląda
tak. Co jakiś czas w czasie użytkowania komputera robie scandisk i
okazuje sie że mam uszkodzone pliki, które jeszcze przed chwilą były
dobre; nazwy tych plikow skaladaja sie z "krzaczkow" a ich wielkosci sa
gigantyczne. nie mozna tez tych plikow usunac.scandisk naprawia je, ale
w ten sposób, ze robi z nich pliki kilku kilobajtowe.Poza tym nagle
niektóre pliki , chodzi o mp3, odtwarzają inne numery niż są
zatytułowane!!tzn, mam je tez na kompie ale pod innymi nazwami.klikam na
massive attack, a leci na przykład carl orff.skanowałem dysk antywirem
mks'a online,nic nie wykrył. formatowałem równiez obydwie partycje,i w
tej chwili znów po skopiowaniu na dysk plików występuje ten sam
problem.Znajduje czasem na dysku pliki wielkości kilkuset gigabajtow,
przy moim 40 gb dysku.czy ktoś z grupowiczów podejrzewa moze co to może
być?? nie wiem czy to uszkodzony dysk czy jakiś niewykrywalny wirus.będe
wielce zobowiązany za wszelką pomoc.

pozdrawiam Daniel