Re: GeForce MX 440 TV - mono na telewizorze

Autor: vneb (admin_at_FIUFIU-teksty.com.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 10:54:57 MET

> Czy telewizor ma tylko SECAM ? Jeśli odpowiedź brzmi nie
> --->Archwum&Google

Z kolorem juz sobie poradzilem... banalna sprawa - firmowo ustawiony na
karcie byl NTSC, a wystarczylo przestawic na PAL...

> P.S. Czy to ta karta której naszukałeś się dwa dni ?

Tak, wlasnie ta.

Ale mam jeszcze inny problem, mianowicie na TV maks rozdzielczosc moge
ustawic 1024x768 - an a kompie mam 1280x1024 i jak chce ogladac jakis
film z divx na TV to mi ucina kawalek obrazu... Ewentualnie jak
pogrzebalem w ustawieniach (w programie nvidii doloczonym do karty) to
udalo mi sie ustawic, zeby na calym ekranie TV byl wyswietlany
nienaganny obraz, lecz wtedy nie wyswietlaly sie napisy do filmu na
TV...

ps. Moglbym poszukac tego na googlu lecz nawet tak madra wyszukiwarka
jak gugiel nie zrozumialaby takiego dlugiego pytania... Mysle, ze sa na
tej grupie jakies osoby ktore siedza tu nie tylko po to aby sie posmiac
z "banalnych" problemow innych i odpisywac NTG i OFF-TOPIC i
"przegoogluj net"...

Marcin Marek Kucharzyk
(vneb)

(Piszac do mnie maila skasuj "FIUFIU-" z mojego adresu)

--
Teksty piosenek polskich i zagranicznych
http://www.teksty.com.pl