Re: (SDI) nadaje sie do Yahoo (web chat) ?

Autor: Anubis (rafalb7[usun.to)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 09:25:24 MET

Użytkownik "koRnac" <koRnac_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> MOzna mozna od marca do kupienia w telepunktach.

To dobrze... nie moge miec a raczej nei oplaca mi sie Neostrada Lite (na
taka mnie stac) bo mam pakiet socjalny na abonament telefoniczny wiedz...
gdy bede chciec zalozyc sobie ta tansza NEO to bede zamiast 99 zl placic
miesiecznie bede musial placic jak za "pelna" Neostrade ;( zostaje mi
jedynie SDI... tu takiego ograniczenia nie ma... jedynie predkosc dla tego
pytam... chcialbym czasem pogadac ze znajomymi z innych miast na Yahoo z
kamerka lub w inny sposob i chcialbym zeby to jakos sensownie chodzilo 1fps
wystarczy. Moge miec internet radiowy nie stety ceny sa koszmarne chyba 150
zl za lacze 128 kbps u mnie w Miescie.. no i tez slyszalem ze chodzi to
straszliwie nie stabilnie.
Pozdrawiam