transfery między dyskami

Autor: Picia (Picia.adres_at_sigu.com)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 08:13:43 MET

Witam,

Kupiłem sobie 2 dysk twardy i jestem trochę zawiedziony transferem między
dyskami. Myślałem że to będzie błyskawica bo przecież jeden tylko czyta
drugi tylko zapisuje - nie musi odywać głowic. NC pokazuje mi takie wartości
od 4000KB do 150000KB (4-15MB/s). Jest to prawie to samo co transfer
wewnątrz dysków (patrząc subiektywnie).
Spodziewełem się 30-40 MB/s lub więcej czyli takie jakie dyski mają
możliwości zapisu i odczytu.
1 dysk to WD 80JB 7200 8MB
2 dysk to Samsung 120GB 7200 8MB
Dyski są na jedej taśmie WD jako master Samsung jako slave.
UDMA włączone najnowszy Bios na płycie i Hyperiony
Inne pytanie to czy lepiej ustawiać dyski zworkami czy wybrać opcję Cable
select?

Pozdrawiam

--
Piotr Klęba
"It is plain to see I'm not the man I used to be"