Re: ECSK7S5A pcb 1.1-problem"zawiesza sie" (was: ECSK7S5A pcb 1.1-problem"zawiesza si?")

Autor: Koniu (fallen6_at_o2.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 01:10:44 MET

Witam,
Jestem pewny..100%Bios zachowywał się dziwnie wcześniej..(tuż przed
upadkiem)durona 1,1 pokazywał jako 733...brak możliwości zmiany szyny,
napięcia(w samym biosie..może jakaś zworka na płycie??lookałem..nic nie
widać,a nie mam manuala..szukam teraz na.www.ecs.com.tw)..hmmm...pierwszy
raz coś takiego mi się przytrafiło ..cóż człowiek uczy się przez całe
życie..:)Grafa nówex ma 2 dni, Dimm- wcześniej na tych samych kościach było
ok(sprawdzałem też na innych i lipa..też się wieszał)..co do procka
oglądałem go przez lupe rdzeń cały temperatura 44 stopnie..(nie mam
drugiego..coś wykombinuje) zasilacz wymieniony..co za dzień.....wynik 5:0
dla kompa...buuu
pozdrawiam z zimnym pifkiem w ręku..:)
dziękuję wszystkim