Re: Test coolerów... był ostatnio i nie pamiętam gdzie...

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 22:22:18 MET

Użytkownik "Grzegorz" <niemamadresu_at_yahoo.com> napisał w wiadomości

> Za jakość trzeba płacić, to prawda.

Zgadzam sie w calej rozciągłości tematu.
Tylko dostrzegam roznice miedzy płacic a przepłacać.

> Wydaje mi się że puszczony na 7 V Papst będzie troszkę bardziej cichy :)

O 1dB ?... o 2? Zdajesz sobie Asan sprawe ze tej roznicy ucho nie wychwyci ?
I wiem jak brzmi Arctic puszczony nizej. Wszystkie wentyle mam podlaczone
do kontrolera Akasa FC-03. Regulacja wentyli w budzie w zakresie
900-1800 obrotow. Na procu 600-2600.

> A mnie nie zależy na chłodzeniu, tylko na ciszy.

Po wymontowaniu Volcano wyciszanie stalo sie moja .. no prawie ..obsesją.
I tez wyznaje zasade ze dla 3-4 stopni nie warto meczyc uszu.
Ale tez nie warto meczyc portfela.

pozdr.
Przemek