Re: Epox 8RDA3G i wentylator na chipsecie...

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 22:26:33 MET

Użytkownik "Wojtek" <w_juzoANTYSPAM_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Ale zdjąłeś zarówno radiator jak i wentylator?

nieee.. no nie przesadzajmy... tylko wentyl.
I to o drugiej w nocy!! Nie zdzierżylem... zerwałem sie z łoża
(mam niestety kompa tuz przy łóżku), chwicilem wkretak
i bezczelnie wykrecilem wentylka.
Po czym zasnąłem snem zwyciezcy.

>I w jaki sposób mierzysz temperaturę na chipsecie?

Przykleilem czujnik z kontrolera Akasy. Zostawilem go na noc
i szosta rano temp 29stopni.

pozdr.
Przemek.