Re: Temperatura na Epox'ach...

Autor: Wojtek (w_juzoANTYSPAM_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 22:11:41 MET

Użytkownik "Przemek_Szrk" <szarkiz_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Wojtek" <w_juzoANTYSPAM_at_wp.pl> napisał w wiadomości
>

> Albo trafiles na wadliwy egzemplarz plyty albo zle zalozyles wentyla.

Raczej na dwa egzemplarze. Poza tym przeczytaj dokładnie mojego posta.. Już
niejeden wiatrak na tym procesorze montowałem, zawsze sytuacja wygląda
podobnie jeśli chodzi o temperaturę...

> Mialem podobna historie na Volcano (..)
> Okazalo sie ze skrecajac wlozylem zle odwrotnie zapinke i jej kołyska
> nie znajdowała sie nad jądrem procesora tylko jakis centymetr ponizej.

Na 3 różnych wiatrakach to sytuacja niemożliwa... Każdy miał innego typu
radiator...

> Proponowalbym dokladnie sprawdzic docisk radiatora i mocowanie.
> Jesli bardzo chcesz wiedziec gdzie lezy problem, uruchom plyte po wyjeciu
> z budy, ewentualnie przy otwartej budzie.

Przy otwartej budzie temperatura w stressie ok. 56-60st.

> Jesli stosujesz coppershim-a to ją usun.

Nie, ale właśnie kupiłem na allegro... i mam zamiar go zamontować i
zobaczyć, czy przyniesie to jakiś efekt.
Dzięki za porady!

Pozdr!

--
Juzo < w_juzoWYTNIJ_at_wp.pl >
Athlon 2000XP | 2x256 DDR (333) NoName |